Національна ліга транспортного бізнесу на ІІ Міжнародній конференції «Залізниці України: розвиток та інвестування»

Пріоритетними напрямками політики ПАТ «Укрзалізниця» у 2018 році залишаються структурні реформи, забезпечення відкритості та конкурентоспроможності, а також інвестування в основні активи. Про це під час конференції заявив виконуючий обов’язки голови правління підприємства Євген Кравцов.

 

У планах «Укрзалізниці» залучити інвестицій на 18,4 мільярдів гривень на оновлення та модернізацію залізничного парку. Інформацію про використання коштів можна буде переглянути на офіційному державному порталі Є-Data, долучення до якого відбудеться в рамках політики прозорості та відкритості підприємства. Паралельно з цим, спеціальна робоча група на рівні Кабміну розробляє концепцію реформування корпоративного управління держпідприємства.

«Без ефективної та прозорої системи прийняття корпоративних рішень, що базується на світових стандартах, говорити про те, що ми можемо розвиватися в правильному векторі, – неможливо», – підкреслив значущість напрямку Євген Кравцов.

«Реформа на  «УЗ» необхідна, це зрозуміло всім. Стан потягів та інфраструктура – все потребує змін. Це по-перше. По-друге – реформа не існує сама по собі. Будь-які зміни будуть відображатися на ринку. Наприклад, збільшення парку вантажних вагонів, безумовно, позитивно вплине на його зерновий сегмент, який сьогодні показує гарну динаміку», – висловив свою точку зору учасник конференції Максим Рахлінський, голова Національної ліги транспортного бізнесу.

Окрім традиційного звіту про досягнення та плани, Кравцов підняв і проблемні питання. За його словами на підприємстві необхідно розробити чітку структуру роботи за основними напрямками – пасажирський, вантажний, інфраструктурний та тяга.

«Щоб провести будь-які зміни, виділити напрямки бізнесу, необхідно розуміти фінансову складову кожного напрямку. Наприклад, якщо ми говоримо про те, що пасажирські перевезення повинні субсидуватися державою, то нам необхідно розуміти, в якому обсязі. Адже показник збитковості пасажирських перевезень в обсязі 10 млрд грн щороку ми визнаємо досить орієнтовно, з цілої низки причин, оскільки нині немає чіткого розподілу фінансування на інфраструктуру між вантажним і пасажирським рухом», – пояснив Євген Кравцов.

Учасники конференції відзначають, що вперше найкрупніший транспортний монополіст країни не нав’язує свою політику ринкові, а ініціює її відкрите обговорення. Це дає бізнесу можливість висловити свої пропозиції та долучитися до її формування.

«Ми бачимо, що сьогодні «УЗ» відкрита для реального діалогу», – коментує захід Максим Рахлінський, – «Але діалог будується з двох сторін: тепер бізнес має прибрати лобіювання власних інтересів з першого плану, та  перейти на новий формат конструктивного діалогу».

Рахлінський також відзначив, поштовхом для подальшої співпраці стане відповідь представників ринку. Посередником між «Укрзалізницею» та бізнесменами стане Національна Ліга транспортного бізнесу, спеціалісти якої організують збір інформації серед бізнесменів та підготують консолідований звіт для держпідприємства.

2018-03-05T20:23:11+00:00
X